Bart Lombaerts

Bart Lombaerts richtte samen met Wouter Temmerman het contentproductiehuis SPYKE op. Als voormalig hoofdredacteur van Media Marketing observeerde hij vanuit een bevoorrechte positie hoe de consument in de relatie met merken en marketeers de macht naar zich toetrok. Bart leerde ook de kneepjes van PR en communicatie bij Kom op tegen Kanker en is co-auteur van het succesboek Media in Beweging, dat grondig inzicht biedt in de werking van de mediasector.

twitter

Wouter Temmerman

Wouter Temmerman richtte samen met Bart Lombaerts het contentproductiehuis SPYKE op. Daarvoor werkte hij als hoofdredacteur bij Kiosk en als journalist bij Media Marketing alvorens als freelance journalist en blogger aan de slag te gaan. Hij schrijft onder andere voor Trends en voor diverse B2B-magazines, maar geleidelijk aan nam het aandeel bedrijven in zijn klantenportefeuille toe. Hij houdt ervan om complexe onderwerpen te ontrafelen en op een heldere manier op papier te zetten.

twitter

Koen Denolf

Koen Denolf – met vijfentwintig jaar marcom-ervaring op de teller – specialiseerde zich in 2015 tot het samenbrengen van content en advertising, met zijn bureau The Fat Lady. Daarvoor verdiende Denolf zijn strepen in marktonderzoek (Bekaert), communicatiestrategie (markee) en content (Het Salon). Zijn belangrijkste credo is dat alle communicatie een meerwaarde moet hebben.

twitter

Michel Libens

Michel Libens is al zijn hele professionele leven actief op het snijpunt van marketing en uitgeven. Eerst in diverse functies bij Wolters Kluwer en daarna als managing partner en CEO van Propaganda, één van de Belgische marktleidende contentmarketingbureaus. Hij is ook oprichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van content marketing agencies en voorzitter van de STIMA Expert-groep content marketing. Michel is een gedreven ‘(content marketing) strategy first’-believer.

twitter