“Content marketing is is here and is here to stay! Dat tonen de evoluties in o.a. de Verenigde Staten aan. Belgische marketeers moeten meer dan ooit meedraaien in het internationale circuit. Met dit boek hebben ze net iets meer kans om een plaats in het koppeloton van Europa veroveren.”
Kurt Frenier
Vice President GM Global Marketing – ‎PepsiCo

 

“Content Marketing is meer dan een buzzword. Het is een vak! De eerste lessen vind je in dit boek”
Chris Van Gils
Lector Content Marketing AP Hogeschool, Content Architect ContentMoon

 

“Een praktisch en volledig handboek over content marketing, doorspekt met veel interessante praktijkvoorbeelden. Van creatie van content over distributie tot en met het meten van de resultaten, alle aspecten komen aan bod. Relevant voor iedere marketeer en een absolute aanrader voor iedereen die een content marketing strategie wil uitschrijven.”
Chris Van Roey
CEO-gedelegeerd bestuurder UBA

 

“Content marketing is de hype voorbij, nu is het tijd om zin en onzin te onderscheiden. Wat doet het werkelijk voor je merk? Dit boek is een heldere en handzame introductie voor marketing professionals die willen denken als een uitgever.”
Ebele Wybenga
Journalist en oprichter van Hearhear media

 

“Content marketing op een eerlijke wijze toegelicht met lokale cases. Hier kan elke startende marketeer mee aan slag. Ook de ervaren content marketeer kan dit werk inzetten om de eigen organisatie te challengen en critici te overtuigen. Content marketing is immers een mindset die best door de hele organisatie gedragen wordt. Alleen dan wordt de impact maximaal.”
Koen De Herdt
Marketing & Sales Director Xerius

 

“Eindelijk een degelijk Nederlandstalig boek met inspirerende voorbeelden uit de Belgische markt. Met uitgebreide aandacht voor alle aspecten van content marketing: van strategie over ROI tot organisatorische impact. Aanbevolen lectuur voor beginnende én ervaren content marketeers.”
Pieter Vereertbrugghen
Voorzitter Custo, managing partner Cypres